FAQ

Ik ben een people

Ja. De minimumleeftijd is 16 jaar.

Je hoeft niet noodzakelijk meertalig te zijn, maar het merendeel van onze klanten vraagt ​​ons om FR/NL of FR/ENG personeel.

Als je bij Exception2 wilt werken, dien je je beschikbaarheid aan ons door te geven. Hiervoor logt u in op uw online profiel en geeft u uw beschikbaarheid aan. Zonder dit kom je helaas niet voor in onze zoekopdrachten en kunnen we je dus geen missies aanbieden.

Heb je een vacature gekregen, voldoe je aan het profiel en ben je beschikbaar? Fantastisch ! Reageer zo snel mogelijk op verzoeken, plaatsen gaan soms snel.

Als je geselecteerd bent, ontvang je een bevestigingsbericht en wordt je contract direct aangemaakt (dit is ook zichtbaar op je online profiel).

Ontvangt u geen bevestiging na uw interessebericht? De plaats is helaas al ingenomen. Onze vacaturemanagers hebben helaas niet de tijd om op iedereen te reageren.

Je bent geselecteerd voor een baan, geweldig! Je contract is beschikbaar op je online profiel en kan twee dagen vóór de actie en tot zes dagen na het evenement worden gedownload.

Controleer alle informatie zorgvuldig.

  • Is alles correct? Stuur het binnen 24 uur na de missie ondertekend naar ons terug, zodat we uw service kunnen valideren.
  • Is het niet juist? U heeft bijvoorbeeld meer uren gewerkt dan verwacht, u heeft meer kilometers gereisd, heeft u parkeergeld? Noteer de wijzigingen op uw contract en stuur het ondertekend met de wijzigingen naar ons terug. Het zal geschikt zijn.

Het salaris is maandelijks, wij betalen het salaris op de 7e werkdag van de maand die volgt op die van de dienstverlening (bijvoorbeeld: je hebt in juni gewerkt, je wordt uiterlijk 7 juli uitbetaald). Na betaling heeft u toegang tot uw loonfiches op onze site.

Ja. Uw loonfiche is toegankelijk op de website van Exception2, in uw privéruimte.

Uw belastingformulier 281.10 is daar ook toegankelijk.

Medewerkers van Exception vallen onder PC 200. Wij volgen de wettelijke barema’s. Deze schalen variëren afhankelijk van de leeftijd van de dienstverlener. Categorie 1 is van toepassing.

Afhankelijk van het aantal gewerkte uren in de maand, houdt het sociaal secretariaat beroepsvoorheffing in. U kunt een verzoek indienen om meer of minder beroepsvoorheffing af te schaffen door dit per e-mail te melden .

Het salaris omvat tevens het loon en het dubbele vakantiegeld, dat maandelijks wordt uitbetaald.

Als u meer dan 9 uur per dag werkt, werkt u overuren. Dit betekent dat u vanaf het 10e dienstuur 150% uitbetaald krijgt .

Ja, reiskosten worden vergoed:

  • Voor Brussel : een forfaitaire vergoeding die de prijs van het openbaar vervoer dekt, deze is vaak een vast bedrag indien het binnen Brussel is. 
  • Buiten Brussel met de
    wagen: aantal afgelegde km worden vergoed.
  • Buiten Brussel carpoolen: ga je samenwerken met andere collega’s en organiseren wij een carpool? In dit geval ontvangt u een vast forfait om naar het ontmoetingspunt te komen dat met de chauffeur is afgesproken.

Deze informatie vindt u op uw contracten en tijdens elke missie wordt alles voor u verduidelijkt.

Het is duidelijk dat dit soort situaties vermeden moeten worden!

Bij ziekte dient u zo snel mogelijk u dossier verantwoordelijke op de hoogte stellen.

Vertragingen worden echter niet getolereerd. Zorg ervoor dat u niet in deze situatie terechtkomt en neem de tijd die nodig is om op tijd aan te komen. Anticipeer op verkeersdrukte, vertragingen in het openbaar vervoer, enz. Mocht dit toch gebeuren, breng dan u dossier verantwoordelijke, en eventueel de persoon met wie u samenwerkt, op de hoogte, zodat zij de klant kan informeren.

Dit is uiteraard afhankelijk van het evenement, wij houden je op de hoogte van de te plannen outfit. Dit zijn de belangrijkste mogelijkheden:

Als de klant een klassieke outfit wil:

  • Hostesses – uniform Exception2: wij zorgen voor een klassieke zwarte jurk en een zwarte blazer. Wij vragen u zwarte voile kousen mee te nemen, of vleeskleurige kousen (aangegeven bij het versturen van de briefing), evenals klassieke zwarte schoenen.

Hiervoor wordt een borgsom van € 50,- ingehouden op uw salaris. Als u regelmatig werkt, vragen wij u deze te bewaren voor toekomstige missies. Wilt u stoppen met werken? In dit geval retourneert u het uniform aan ons en wordt de borg terugbetaald.

  • Stewards – klassiek uniform: wij vragen om een ​​klassiek zwart pak (broek en jasje), wit overhemd, zwarte das en klassieke zwarte schoenen te voorzien.

Als de klant een meer casual outfit wil:

Wij vragen je dan om een ​​onberispelijke donkerblauwe spijkerbroek (zonder gaten, en zonder afgewassen strepen), een zwart of wit t-shirt/trui en nette witte sneakers mee te nemen. Als we een Exception2 t-shirt of sweatshirt leveren, wordt er ook een borg ingehouden en terugbetaald wanneer we deze terugkrijgen.

Wij vragen van onze teams om onberispelijke kledij te dragen. Wanneer je voor onze klanten werkt, vertegenwoordig je hen, dus het is essentieel dat je een gedistingeerde en elegante uitstraling hebt.

Voor meisjes vragen we dat je je haar strikt vastbindt (paardenstaart of getrokken knot), lichte maar aanwezige make-up hebt, schone nagels van een sobere kleur (naturel of in rode tinten), geen opvallende sieraden draagt, geen gezichtspiercings, enz.

Voor jongens: als je een baard hebt, zorg er dan voor dat deze goed onderhouden is en niet te lang. Geen gezichtspiercings enz

 

Ik ben een klant

Om u een gedetailleerde offerte te kunnen sturen, hebben wij de volgende gegevens nodig:

Bedrijfsinformatie 

  • Bedrijfsgegevens (bedrijfsnaam, adres, BTW)
  • Contactpersoon voor dossierbeheer
  • Contactgegevens van de persoon die de factuur moet ontvangen + e-mailadres

Informatie over evenementen 

  • Evenementdatum(en)
  • Servicetijden
  • Locatie van het evenement
  • Taken
  • Gewenste outfit
  • Gewenste taal/talen
  • Contactpersoon ter plaatse + GSM

U ontvangt uw offerte binnen 24 uur

Als de verzonden offerte u bevalt, vragen wij u ons een bevestigingsmail te sturen, zodat we met ons zoekopdracht kunnen beginnen.

Ja, na ontvangst van uw bevestiging gaan wij op zoek naar de juiste mensen. Zodra de planning compleet is, sturen wij u een gedetailleerd planning met daarin de contactgegevens van de teams, evenals de castingsheets van de geselecteerde personen.

Wilt u de uren van de mensen die voor u werken uitbreiden, geen probleem, wij passen de contracten aan.

Als je uren wilt inkorten en diensten eerder wilt vrijgeven, zijn contracturen betaalbaar (alle uren vermeld op contracten moeten wettelijk worden betaald).

Het hangt allemaal af van de annuleringsdeadlines:

  • U annuleert > 48 uur van tevoren: geen annuleringskosten
  • U annuleert binnen de 24 uur voorafgaand aan het evenement: de dienstverlening wordt gefactureerd en onze mensen worden betaald
  • U zegt dezelfde dag nog op: de dienstverlening wordt gefactureerd en onze mensen worden betaald. 

Uiterlijk 7 dagen na de actie ontvangt u uw factuur per e-mail

Klopt er iets niet op uw factuur? Laat het ons direct weten, zodat wij dit kunnen controleren en indien nodig kunnen corrigeren.

Als de teams meer dan 9 uur/dag en/of meer dan 38 uur/week voor u werken, zijn wij wettelijk verplicht om hen 150% voor deze overuren uit te betalen. Daarom bedraagt ​​het tarief voor deze uren 150%.

Nachturen zijn de uren tussen 22.00 uur en 06.00 uur. Zijn er teams die tijdens dit tijdslot werken? Zij stappen over op het nachttarief, 150%.

We zijn wettelijk verplicht om onze teams 200% te betalen voor wettelijke feestdagen. Daarom rekenen wij op feestdagen 200%.

Let op: zondag is geen feestdag en wordt daarom normaal gefactureerd.

De DIMONA (Onmiddellijke Aangifte) is een elektronisch bericht waarmee wij elke in- en uitdiensttreding van een werknemer aan de RSS doorgeven. DIMONA-vergoedingen zijn dus de vergoedingen die we moeten betalen om onze mensen aan te geven bij de RSZ en zo zwartwerk te vermijden.

We moeten MEDIWET- en Ecocheques-kosten betalen voor alle mensen die voor ons werken. Een deel van deze kosten berekenen wij dan ook door in onze offertes.

Wilt u een ander uniform dan wij aanbieden? Geen zorgen, stuur ons uw verzoek en wij zorgen ervoor dat u vindt wat u zoekt

We vragen onze teams om ons hun geolocatie te sturen wanneer ze ter plaatse aankomen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat iedereen aanwezig is. 

Als er iemand niet aanwezig is, meldt u dit direct aan ons en sturen wij u zo snel mogelijk een vervanger.

Bent u vergeten uw personeel te bestellen, of heeft u een probleem, neem dan gerust contact met ons op, wij zijn ook ’s avonds en in het weekend bereikbaar. U kunt bellen naar 0475 427 471.

Ja, alle mensen die voor ons, voor jou, werken, hebben een dagcontract en zijn aangegeven bij de dimona

Ja, onze medewerkers zijn verzekerd, we hebben een aansprakelijkheidsverzekering (zie wettelijke documenten).